Godmorgon!

Hej min kära underba blogg! Som sag e ju ledig idag,men e uppe tidigt för ska iväg med hon tjejen igen,vi ska till stranden idag (inte för att bada dock) ska visa henner unt där lite,ni vet hon e ju turist här,så ska visa turning tourso (eller hur de stavas) och allt det andra som finns o se i Malmö!
Och ett plus e ju att jag går ju handel & turism så här får jag ju öva på mina skillz när man ska visa runt turisterna haha! Så nu ska jag äta,fixa mig,sen så hinner jag med kolla våra bästa år (A) sen så ska jag möta upp henne,mycket möjligt att det kommer bilder senare ikväll så hållutkik efter dom! Så förmodligen så lir det dålig uppdatering,pusspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback