Godmorgon!

Hej bloggen! Jag vaknade precis sitter och sminkar mig nu,eller rättare sagt Louise ringde och väckte mig,TÖÖÖNT! så nu ska jag göra mig iordning och sen gå till skolan fast jag har en lektion o den börjar 11.25,ska dit tidigare som ni ser för Louise behöver mig tydligen där,så såklart ska jag dit!

En liten hemlis,jag brukar alltid nynna på en låt när jag borstar tänderna,det är tandborstevisan haha,den går till så "jag e en tandborste,tandborste här kommer jag o jag gör tänderna rena! jag gnuggar när jag borstar o jag borstar var dag,för jag gör tänderna renaaaa! aaaa aaa aaa" hahahahah helt sykad,men mitt ex sjöng den engång när vi pratade i telefon så den fasnade i huvudet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback