HAHAHAHAHA VAAA!!??

Kolla vad en kille skrev till mig nyss på Bdb

"trikesparks   idag, 20:33
hejsan!
jag vill bli din vän. Skulle vilja vara din tejpfånge ibland när vi är vänner också.. Det innebär att jag är tejpad med silvertejp från axlar till anklar Och då tillgänglig för dig att busa, retas och sitta på och kittlas med mm. Ibland kan vi se på film och då kan jag sitta tejpad brevdid dig i soffan. Det låter väl kul och mysigt? Ibland när jag är fri ska ja passa upp på dig:) ge dig massage, vara fotpall, vara kudde, hämta saker..
Jag är seriös. Ta hand om dig. Peter
"


assså HAHAHAHA VAAA? detta e bara läskigt killen! om du tror att du kan få en tjej på detta sättet så tänker du heeelt feeel!! asså jag blir rädd när jag får sånt här :S du har inte alla hästar hemme i huvudet va? gå och sök hjälp eller nåt för du skrämer skiten ur mig!!!


Kommentarer
Postat av: Ajla

hahaha omg äckligt!

2009-10-01 @ 16:33:23
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback