hålla koll

...ah det är så kul att du fortfarande håller koll på mig,du tror inte att jag vet att det är du men jag vet allt! haha att du fortfarande bryr dig är ganska gulligt,men du har väl flickvän nu? så håll dig till henne och va henne trogen,hoppas att du inte beteer dig så mot henne som du va mot mig,men det är en liten chans att det blir så,för du tar inget seriöst. Du leker med ditt liv som om det inte vore något,du lever en gång därför borde du tänka på konsekvenserna innan du gör något,men så långt i utvecklingen har du kanske inte kommit. Hur mycket hat jag har i mig så kommer jag med alltid att bry mig om dig,jag vill inte men det går inte att undvika. Jag försökte verkligen att hjälpa dig,men du är så envis,du lyssnar inte,du tror på allt du säger fast du vet själv att det är en lögn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback