hemma från bion...

Hej bloggen! kom nyss hem från bion,asså filmen va 2 timmar och en halvtimme typ,den v riiktigt siiick asså! helt jävla sjuk,den va helt okej och man kan se den,men min rövn somnade typ så en 845 gånger =(.
Hoppas ni har haft en skön kväll?
Som sagt så är det onsdag imorgon och jag är ledig,yeees! men jag måste ändå dammsuga här hemma och städa lite,vet inte vad som händer imorgon inget är planerat än! Asså jag är en sån person som pratar mycket under tiden man kollar på film och ja jag vet att det kan vara fett störigt! men Louise,aaaboow hahaha,hennes mun gick 24 hahaha,hon e fan värre än jag,och när hon snackr hon snackar inte tyst direkt heller hahah,men love her anyway <3!! Men ska byta om till min pyjamas nu sen så ska jag kolla lite tv och förmodligen så somnar jag,vi hörs imorgon,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback