home sweet home

heej bloggen e hemma nu,och det regnar som in i helvete! Jag gick hem från Louise precis och det är ändå en bra bit o gå,det e inte långt men ändå. Träffade ett par killkompisar på vägen och så är dom med en kille som jag inte känner och han frågade honom på bosniska vem är hon? och han bara fattar inte att jag förstod vad han sa,hahahah vi alla dooog av flabb sen,men jaja hahaha.

Jag hjälpte min kompis med en grej precis,hon skulle träffa en kille så hon sa till sin mamma att hon skulle vara med mig. Och så kom hon på värsta lögnen som fick mig o se ful ut,jaaa så går det när man ska hjälpa någon =/ och nu så är hennes mamma sur på mig,great!!
Ska hoppa in i duschen strax så vi hörs sen,puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback