Idiot helvete!

Heej bloggen,kom hem precis från Folkan,va ändå rätt kul och där va mer folk än vad jag hade förväntat mig. Asså cepe störda människor finns det verkligen! Jag stod i Folkan med Louise så står det ett gäng kineser framför oss och står o fottar,sen helt plötsligt så vänder han sig mot mig o ska ta bild på mig :S jag vänder mig om och står omvänd ett bra tag,sen när jag vänder tillbaka så står han fortfarande och tar sin jävla bild! halllå,din fucking fula jävel,man tar inte bilder på folk från ingenstans! cepe störda folk jag svär på gid! kukuu blir så irriterad men ja skit samma...

Nu ska jag äta chips och dricka coca cola o kolla tv,finns ju inget annat,ville gå till luftkastellet ikväll,hörde över många skulle dit men det går ju inte pga min UTEGÅNGSFÖRBUD!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback