Igår=sneeiiis!

Heeej bloggen,sitter i skolan nu kom hit precis,sitter här med Louise för bästavän sitter i sofforna och jag pallar shiii röra mig dit fast det bara är en 3 meter dit. Jag kunde knappt vakna imorse var heeelt död,och konstigt nog så har jag huvudvärk varje morgon när jag vaknar.

Igår va riktig sneis dag för mig asså,Louise skulle följa med mig o köpa mina skor,så säger jag att vi ska till Staffanstorp fast jag menade Svågertorp,asså va? Och louise dog av flabb och jag skämdes över mycket,för där är absolut ingen likhet mellan dom två. Så fick vi åka värsta långa vägen för att ta buss 33 fast vi bara kunde ha tagit 7an hela jäla tiden. Och när vi tog buss 8a för att komma till 33an jaa gissa vad,vi hoppade av en busshålsplats för tidigt! Sen så missar vi precis 33an och det går typ var 20minut,och inte nog med det! Vi stod typ i 5 minuter och väntade på fel sida för vi skulle gå över på andra sidan och ta buss 33 därifrån. KAAAAOOOOS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback