Igår=Trelleborg

såå,anledningen till att jag inte bloggade mer igår va för att jag somnade direkt när jag kom hem! Och jag har så otroligt ont i halsen nu med,så får nog ta och dricka te (jag hatar te!) iallafall så körde Louise oss till Trelleborg,och guud jag trodde verkligen inte hon skulle köra så bra,men det va nog lätt för de va rak väg helatiden (A) haha,neej jag skoja men hon kör otroligt bra,längtar tills hon får sitt körkort,då ska vi cruuuza runt,visst Louise? Aiijt här kommer bilderna enjoy!



MALMÖÖÖSTAAD!! Vi tar han om varann,öga för öga,tand för tand <3

Här har vi den unika chauffören bakom ratten,på väg mot Trelleborg.

Jaa,så här såg det ut när jag o Louise kom ut ur affären!
Sabina: Vi äter som 2 grisar :O
Louises mamma: Så går det när man ÄR två grisar =)



Mmmm,Magnum!


Kommentarer
Postat av: Anonym

dina bilder kan inte visas...

2009-09-09 @ 12:21:55
Postat av: natt

jaa man kan nt se bilderna :(

2009-09-09 @ 18:11:02
Postat av: Ajla

dessa bilder kan man inte se

2009-09-10 @ 16:43:50
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback