I'ma dirty dance for yaa

Heej bloggen,kom hem från skolan för länge sen men har inte orkat blogga,har bråkat med mamma ända sen jag kom hem :S asså jag vill fucking färga mitt hår,jag har fått utväxt har värsta spel kan inte gå runt o se ut som en idiot! Så jag ska snart gå till frisören ska prata med henne hur jag ska göra och louise ska följa med mig för hon har tråkigt hon med så hon kommer hit nu =). Min mamma ska alltid göra värsta projektet utav allting,förstår mig inte på henne ibland.

Du åker tillbaks idag,fattar inte hur du kunde ha gjort något så dumt och sattit dig själv i detta skitet! Vi pratar bara varannan vecka när du är hemma under helgen,så får vänta tills du kommer hem igen,jag kommer sakna dig!

P.S min träning börjar imorgon YEEEY!! Time for bellydancing again ;)




Shake your body like a bellydancer!









 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback