ingen aning...

God morgon bloggen! sitter på min sista lektion just nu,en väldigt kort skoldag idag,missade min Italienska lektion imorse för det hände en grej,asså det händer alltid grejer,fast bara skit grejer! vilket inte är bra. Iallafall vet inte vad jag ska göra idag faktiskt,det är fredag och jag har inte festat på skit länge! Jag är inte sån som festar men det var ett jääävligt bra tag sen,och när jag går på fest så är det alltid balkanfester eller när någon fyller år. Så jag känner för att festa men det lär nog inte bli av det heller men vi får ju se. Kanske ska umgås lite med Louise idag men det är heller inte säkert. Men jaja ska in på facebook nu o spela lite poker,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback