Jag är...

...en såååå bra kompis!! hahahah fick över mycket luuuft där men ja. Neej men asså seriöst,jag är det! Jag märker att jag alltid tar mina vänner före än mig själv! Jaa det kan vara dåligt på ett sätt för man ska ju alltid tänka på sig själv i första hand,eller? Men iallafall,idag så har jag hjääälpt över många med deras problem,jag sitter alltid och lyssnar på vad dom har o säga och oftast är det kärleksproblem! Och egentligen så är jag den sista som ska komma med råd när det gäller kärlek men jag gör alltid mitt bästa med att ge så bra råd som jag kan,dessutom så har jag gått igenom mycket när det gäller kärleken! Men mina vänner är mitt allt! Det är dom jag litar allra mest på just nu.

Sitter hemma hos Louise nu och även nu sitter jag och hjälper henne med vad hon ska skriva till en kille (A) hehe jag e bara sååå bra!



Kommentarer
Postat av: louise

de behövs verkligen!

2009-09-09 @ 18:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback