klar!

såå nu är jag tillbaks igen =) det fick bli en snabb dusch,rakade benen med haha. Men iallafall,idag så har jag inte varit hemma heldagen,Louise va och spelade match hon sträckte sitt lår så hon spelade inte så mycket =/ När hon kom hem så stack vi till Mobilia lite och kollade runt,finns inget speciellt där längre,samma skit helatiden! Sen så gick vi och möte min mamma hon köpte en ny vindjacka till mig,helt okej faktiskt,för jag o min mamma har helt olika smaker på kläder så den va rätt fin faktiskt,sitter fint på mig (A). Efter det så stack vi hem till Louise och bakade kladdkaka,lite missbildad blev den med god faktiskt haha. Och Louise är dum i huvudet,jag vet att man inte ska ha mjölk i när man gör kladdkaka men hon envisades "JOO Sabina det stod så jag lovar!" så jag tänkte jaja,sen när jag kollade så stod det MJÖL inte mjölk! Och vi bara skrattade sönder oss. Iallafall sen så försvann jag en stund,behövert inte nämna vart =) och nu så sitter jag hemma,har duschat & ätit. Här kommer bilderna enjoy!



den ofärdiga kladdkakan!



Den färdiga kladdkakan (inte världensbästa men men)



Kärlek till zigggy <3



<3



sötaste någonsin <3!


Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHHAHAHAHAHHAHAH

2009-09-07 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback