Lets have som fun...

"Lets have som fun this beat is sick,I wanna take a ride on your disco stick" lalal...jaja hej bloggen,kom precis hem va ute lite med Nina,har inte träffat den tjejen på evigheter! J jag har fortfarande utegångsförbud,men jag e glad att jag får gå ut en timme om dagen typ och bara här i området! Så nu sitter jag på min säng här och kollar Miss secret agent 2,gillar faktiskt dom filmerna,och Sandra Bullock e en bra skådespelerska faktiskt!

Du säger att jag e sån ångest va? Med handen på hjärtat jag ångrar att jag ens va med dig hela sommarlovet :S,du bor här o din brud i Göteborg,gud vet vad hon gör mot dig o du mot henne! Och du vet att hon redan har varit otrogen mot dig,så om de någon som e ångest så e de du,så snacka inte skit! Du e 18 år och ändå fattar du inget om livet,så skärp dig o snacka inte strunt,du skämmer ut dig själv!







Kommentarer
Postat av: Ajla

skönaste låten! sötnos :)

2009-09-21 @ 18:42:42
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback