lips like sugar

jaa rubriken har inget alls med texten att göra,haha låten bara kom på radio så det fick bli det :P iallafall kom nyss hem va ute lite med bästavän,min bästa killkompis Khaled & Emir,sen så va bästavän tvungen o gå efter det så kom Jessica,Alex & Pavel. Vi satt ute lite och det va cepe kallt asså! Fan e de med Sverige och vädret här? men jaja. Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag bara vat ute och luffat runt med mina vänner.

Jag har alltid sagt aldrig mer,men det går fan inte! Jag säger att jag inte ska prata mer med dig,men håller jag det? Neeej! får såna damp på mig själv ibland fan,men det är ju något i honom som gör att jag alltid kommer dras till han vad som än händer,asså vafan det måste sluta!




Khaled & Jag <3




Kärlek till dig <3!



shaawty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback