Louise Kepp!





Detta inlägget har jag valt att dedikera till en jävligt underbar person,Louise Kepp!
Jag & Du har börjat umgås skit mycket den senaste tiden,och den tiden har varit såå sick asså! Det går inte en ända gång utan att jag ligger på golvet och dööör av skratt! Spelar ingen roll vad vi säger eller gör så skrattar vi åt allting,och vi passar sjukt bra ihop för vi båda har så torr humor!
Vi börjar med att skratta åt en sak,sen så skrattar vi åt varanndra efter som vi båda skrattar åt ingenting sen tillslut så vet vi själva inte vad vi skrattar åt. Tiderna med dig har varit otroliga,jag har fått se en helt annan sida utav dig som jag inte visste fanns. Den sidan,den är otrolig ska du veta sötnos! Varje stund,minut,sekund,dag,natt allt med dig,det finns inget jag ångrar! Du har anförtrott dig så mycket för mig och jag för dig och jag vet att jag kan lita på dig vad som än händer! Och glöm aldrig att du kan lita på mig och att jag finns här för dig vad som än händer,i både gott och ont! Jag vet att du förmodligen kommer läsa detta sen,för du
 är en av mina trogna läsare thihi,så du ska bara veta att Jag älskar dig Louis!



Kommentarer
Postat av: louise

omg såååå söt du är <3! haha jag blev helt generad;P, loveu2 honey!

2009-09-13 @ 18:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback