lyckad dag!

Hej bloggen,har varit lite seg uppdatering idag men det är för att jag inte har varit hemma alls! Jag kom hem från skolan,väntade på mamma sen så efter åt så träffade jag en tjej som har kommit hit från Bosnien,hon e här för att hälsa på sin pappa. Vi gick till stan tog en fika och pratade om allt mellan himmel o jord! Efter det så gick vi runt i hela stan och kollade,eller ja hon kollade för henne så är det ju intressant :P. Sen så åkte vi och möte upp Louise,har saknat henne som fan,på 2 dagar tänker så mycket man hinner sakna en person! Iallafall så den här tjejen kan ju då inte svenska så ag fick översätta allt till Louise och sedan till henne hihi känner mig duktig (A).
Vi gick hem till mig för jag skulle lämna mat till min mormor o morfar,sen så gick vi till Mc donalds för att äta,men Louise skulle med sin mamam till sin syster så hon gick. På väg hem så möte vi Louise,igen,så körde hennes mamma hem oss. Asså hennes mamma,jag måste bara säga detta,hon e verkligen sick to the dick! Och jag älskar verkligen den kvinnan!
Imorgon är mitt schema fullbokat så inte lönt att ni hör av er ;).

Gumman du är bara 16 år,och att du redan börjat coxa och allt det skitet,att du har en kille som e 23 år gammal? du förstör ditt liv,du tror säkert han är din "kärlek" men troo mig han e inte det! Du har nästan inga vänner kvar för att du e så falsk och snackar skit om allt o alla. Du e bara 16,njut av ditt liv medans det går,fast på rätt sätt,inte på det sättet du gör det nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback