lyckad kväll!

Heej bloggen! Kom nyss hem fårn en underbar kväll hihi. Över kul va det på festen,Louise kom ju också så det va extra kul,hennes första balkanfest! Vi va där lite sen så stack vi hem till min killkompis o drack lite sen så drog vi med honom dit också. Dansade hela natten lång,och mina fötter värker nu som fan!...På väg hem nu så körde min gudmor oss hem,så va det en annan fest där i närheten,så kom det fram en kille och sa kom följ med (kände honom) så kommer min mamma från ingenstans och sen så står dom helt plötsligt och flippar med varandra haha,sjukt kul va det,och han va ju lite full han med haha.

Lyckad kväll,men mest när du låg där o höll om mig thihi :$ bilder kommer imorgon när Medina har skickat dom! Ska tvätta av sminket nu och sen ta mig en ziggy & sova,puss ås hörs vi imorgon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback