Naj luuuuft?

Booo vilken sneis jag får! hahahah otroligt att såna killar finns,asså du har över mycket luft,för mycket luft!! du svävar för högt,kom ner på jorden för såååå fin e du inte!! visst du ser bra ut men jag har sätt bättre ;) du säger till mig du e skit snygg bla bla alla vill ha dig,tro mig ingen tjej gillar en sån luftig kille som dig,hahahaha asså det roliga e,att du INTE är så fin som du tror att du e! O att du bara hoppar på en tjej från ingenstans o försöker kyssa henne gör saken värre,du ska inte tro att du alltid kan få som du vill,du säger jag försöker spela något spel? tro va du vill,ba för jag inte ville något så e jag torr? då jag e heldre torr än o va som alla andra tjejer du har varit med som har gjort allt på plats med dig första gången....aiijt kom ner på jorden lite!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback