På tiden...

Aaahh de va på tiden att jag kom hem,okej e inte hemma är hos Louise men det är som mitt andra hem (A) hihi. Iallafall,jag va lite med Louise i skolan idag och hon var ju heelt död idag men så fort jag kom dit så blev det roooliigt ahah. Efter jag hade varit med henne så mötte jag min mamma i Trianglen för en lång dag istan,vi leter fortfarande present till min kusin,asså fan vad svårt det är att hitta saker till killar,ja han e bebis men det finns så mycket o välja bland så man inte vet vad man ska ta! Åt i den grekiska restaurangen med mamma,där vi alltid äter,och det var sjukt gott som vanligt ju! Sen så gick vi ju runt och efter det så blev det fika på espresso house,där jag även såg han slisket (han som hoppa på mig o ba kysser en) ville bara spy :S...asså har varit för länge med min mamma idag hahaha jag orkar inte med det,jag umgås typ inte så ofta med henne och idag blev det för mycket :P vi har umgåts 2 dagar i rad nu,orkar inte,så det är skit härligt att vara här hemma hos Louise nu,för som vanligt så har vi skit mycket att snacka om,för det mesta så är det killar ju :P...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback