rasist?

Heej bloggen,kom nyss hem från skolan,slutade tolv idag men jag stannade kvar för orkade inte röra mig hemmåt,mamma kommer ändå 3 så.
Jag fick värsta dampen idag i skolan,skällde ut en brud som fan! Asså så jävla rasistisk man kan vara! Fan e de fel på vissa svenska människor? De va en grej som hände på deras spanska lektion,dom ska få besök av 3 spaniorer som precis har kommit hit till Sverige och kan inte svenska,dom kan bara några få ord,och den bruden slänger ut sig "aah om dom inte kan någon svenska kan dom lika bra åka tillbaka dit dom kom ifrån" aaah va saaa du?!! När jag fick höra det,tyvärr men jag kunde inte hålla mig,man säger inte så helt enkelt.
Jag gick fram till henne och frågade vad fan hon håller på med? och hon sa ja och´? Och jag ba vänta lite,känner du ens dom? och så klart så gör hon ju inte det,då har hon fan ta mig ingen rätt o säga så! Min mormor o morfar kan heller inte svenska,ensen då? Jag e heller inte från Sverige,utan jag va tvungen o komma hit pga kriget i Bosnien,tro inte att jag valde frivilgt att komma hit,jag va ett år när jag kom,fan fatta jag om livet. Det är absolut inget fel på Sverige,men det är såna människor som hon som gör att jag inte vill bo här,för dom och vi har inte gjort henne ett skit!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback