saknar...

Heej åter igen bloggen,sitter i kafeterian nu med va och åt innan så ska ner o ta mig en ziggy innan jag börjar min första lektion. Jag har en känsla av saknad i kroppen,jag vet shii varför men det känns så. Jag saknar för många i mitt liv,saknar min pappa allra mest,saknar min farfar men kommer aldrig mer se han igen han e ju död =( såg han sist för 2 år sen,jag fick aldrig säga hejdå till han! Saknar min farmor,henne har jag heller inte sätt på 2 år hon bor i Kroatien,saknar mitt ex med konstigt nog :S kan inte bara glöma allt så från ingenstans. Han har det säkert bra nu men jaja,whatever! får sitta och låtsas som om det inte kliar mig nånstans,det fixar sig!

Ahh nog med depandet nu fan,ska ner o röka!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback