scch...en hemlis!

Hej bloggen,nu ska jag berätta en liten hemlis om Louise mouahaha (6). Iallafall när Louise va mindre så va hon kär i sin storebrors bästa kompis,så en dag så skulle han komma hem till honom så frågade Louise vart han va och hennes bror sa han har inte kommit men kom in på mitt rum så länge. Och Louise som va så liten ville ju så klart umgås med sin bror men han ville inte det,så när han sa så så blev hon över lycklig!
Hennes bror började ställa en massa frågor om hans kompis om hon va kär i han eller inte,och bhon förnekade helatiden att hon inte va det,sen så tillslut så sa hon ja okejdå jag e kär i han! Sen plötsligt från ingenstans så hoppar hans kompis ut från sängen (han hade gömt sig under sängen) och skrek HAHA DU ÄR KÄR I MIG!!

HAHAHAHA så mycket jag skratta när hon berättade detta till mig,det va såå kul,det kanske inte är så kul för er men jag har så sjukt torr humor!


Kommentarer
Postat av: louise

hahahaahah sluta, jag började faktikst gråta :$

2009-09-17 @ 09:01:41
Postat av: Ajla

hahah aaw så söt!

2009-09-17 @ 22:51:39
URL: http://aajlaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback