sent...

Hej bloggen,kom precis hem,träffade en barndomsvän från Småland,han har kommit hit till sin morbror med sin syster & föräldrar. Så det blev en lång natt,jag o han satt o drack lite tillsammans för det va ett tag sen vi sågs! Efter det så gick vi för att äta på Mc och vi träffade Louise med lite =)

Ringde mitt ex vid 00.00 och sa grattis till han på födelsedagen! Han fyller år idag,så grattis sötnos hoppas du får en underbar dag <33!

Vet du vad,du är intressant och jag e intresserad utav dig,men visar du inte ditt intresse så förlorar du mitt!
Nu ska jag fortsätta kolla på,Jag vet vad du gjorde förra sommaren sen så ska jag sova,så vi hörs imorgon,puuusss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback