seriöst...

Heej bloggen,e hemma nu,har vatt ute heladagen (A) yiiipii haha,nej men iallafall så hjar jag varit med Louise,sen nu på kvällen så träffade vi Jessica vi va lite med henne,sen gick Louise så va jag med Jessica.
Hon har så fasnat för en kille haha hon bara pratar om han helatiden det va så gulligt hihi! Jag har lite spel för det är en liten snorunge som håller på hela jävla tiden och säger jag får ge dig hit o dit :S menar han allvar seriöst,det märks att du e liten lilla gubben så kom inte här och snacka ditt skit!

Imorgon e de bajram,den muslimskhögtid för er som inte vet vad det är :P,som kristna har julafton och får julklappar,så istället för julklappar får jag pengar! Kollar Frikey Friday nu på 4an,en av mina favoritfilmer faktiskt,så vi hörs senare,pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback