Sick to the dick!

Heej bloggen är hemma hos Louise just nu,hennes mamma syr in mina byxor (A) hihi,känner mig helt glad idag,Louise gör mig alltid glad hon e så Sick to the dick!! Älskar den tjejen,har haft det skit kul med henne den senaste tiden,hon är en av dom som jag mest litar på <3! Iallafall imorgon kommer det bli en sick dag om allting går som planerat,right Louise? Men mer om det får ni shii veta hahah.
Ja vi väntar på att hennes mamma ska bli klar sen så ska vi köra till Trelleborg,och gissa vem som ska köra? Jo ingen mindre än Louise,be till gud att jag överlever!! Aiijt vi hörs sen!!



Kommentarer
Postat av: louise

haha kunglig körare är jag (H), sick ti the dick

2009-09-08 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback