skit

ja,nu är det så här att jag är en person som är ärlig,stör jag mig på något så fixar jag det själv. Men jag får alltid skit för det för att jag vågar säga vad jag tycker och tänker. Men har en annan person gjort fel så har den! det är bara att erkäna det,jag hade mer respekterat dig om du hade sagt "ja Sabina jag har snackat skit om dig" punkt slut,inget mer med det. Men om du säger att du själv vill att folk ska komma öga mot öga till dig om dom störs på dig,så gör samma sak tillbaka,så som man brukar säga "behandla andra så som du själv vill bli behandlad"...som idag tillexempel,jag hamnade i bråk med en tjej för att jag sa vad jag tyckte,för att hon tydligen hade snackat skit,så jag konfronterade henne,det slutade med att jag o hon hamnade på möte med 2 lärare,och helt ärligt det bråket var ändå onödigt om jag ska vara ärlig,men jag tål inte skit snack,har du problem med mig så kom till mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback