smuts!

Jag lovar och svär om det är DU som har gjort så mot min kompis så är du körd! Vilket jävla smuts DU är om DU har gjort det,du ska se vad jag kommer göra,du ska få så jävla mycket skit så att det inte är sant! fattar inte hur lågt man kan sjunka när man gör en sån sak,har DU inget bättre för dig? Va fan tror du att du e? Riktigt jävla smuts är DU om jag får reda på sanningen,då kan DU bara glöma allt,allt som va och som hade kunnat bli,bara glöm det! Kommer aldrig mer snacka med dig eller kolla åt ditt äckliga håll!! DU håller fan redan på med tillräckligt skit,varför göra värre saker? Skaffa dig ett normalt liv som alla andra din fucking idiot!!
NEEEJ NU HAR JAG DAMP,MÅSTE TA EN CIGG,HEJDÅ!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback