SUUPER!

Heej bloggen kom nyss hem från Louise,ja e där rätt ofta nu märker jag haha men hon e ju själv hemma så varför inte passa på o ha kul! Iallafall jag va ju ledig idag,så jag oc Louise stack först till skolan,eller ja rättare sagt vi mötes utanför skolan för hon sov hos sin syster Sabina,KUUNGLIIGT NAMN! Ja så möttes vi där,sen så fastnade vi där för det började häna en massa grejer! Sen så gick jag,Louise & Julia till stan och lite senare så kom Therese och hennes 2 killkompisar så vi cruuza runt lite i deras bil,mycket kul fick mig ett gott skratt!
Sen så gick vi hem till Louises syster för att vi skulle lämna nycklarna och mata kaninerna (kommer bild sen) sen sp gick vi hem till Louise och gjorde kladdkakssmet och åt det med banan,SUUPER GOTT! så nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska äta!



Daisy och Prince



Har aldrig sätt så hungriga kaniner innan :O halva moroten åkte på mindre än 5 min!

Prince hatar mig,för han rev sönder mig =(



Påväg hem till Louise =)

Alltid lika söt <3 (får egentligen inte lägga ut denna bilden men sschh :$)





Kommentarer
Postat av: louise

haha va fan sabina!

2009-09-09 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback