svin kallt!

Hej älsklingar! Kom prec hem,va ute och åkte rullor med Louise,va ett bra tag sen jag gjorde det så de va kul faktiskt! Vi rullade ända till Kroksbäck och där fick jag se en viss söt person (A) thihi...sen så åkte vi tillbaka för att hjälpa min mamma upp med tvätten.
Senare så va vi ute här i området och så kör en moppe förbi oss,så sitter det någon snorunge där bak sen så helt plötsligt så smäller han till mig på röven! och tro mig,jag började svära åt han allt va jag kunde! sket i om han va liten eller inte för jävligt ouppfostrad va han!
 Jag o Louise satt o snacka om allt mellan himel o jord,sen så fick jag mig en chock,en 14 årg kille ko m dit vart vi va satte sig där och började röka på! 14 ÅÅÅR!! asså vafan,ville bara smälla till han och säga vad fan håller du på med!? men ja,ofta han lyssnar på mig!

Ska äta nu sen ta ett varmt varmt bad,vi hörs förmodligen senare!




Tönten <3



Mina skillz finns fortfarande kvar ;)


Kommentarer
Postat av: medo

sine spusti tu majcu dolje hahaha

skoja, samo ti =)

2009-09-24 @ 22:28:40
URL: http://metu.blogg.se/
Postat av: Therese

Hihihi, din rumpa är så fin när du åker omkring så sexigt :$ godiiiis

2009-09-25 @ 02:06:42
URL: http://theresefridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback