Tack

Heej bloggen,som ni kanske redan vet så är jag ju ledig varje onsdag,men jag gick faktiskt till skolan idag för jag skulle göra klart en sån uppgift till idrotten. Och desutom ville jag komma ut lite efter som jag har ju utegångsförbud så vill inte sitta hemma heladagen!
Efter skolan så träffade jag en killkompis o en annan tjej,och helt plötsligt så säger hon att min blogg är jättebra! haha snacka om hur glad jag blev (A) och jag hade ingen aning om att hon läste den,så tack till dig för den fina kommentaren <3!
Så jag kom nyss innanför dörren dammsugade lite snabbt innan mamma kommer,så nu vet jag inte vad jag ska göra,antingen sova eller nåt,ångest med denna jävla utegångsförbudet,skit fint väder idag också,men om jag har tur så kanske hon släpper ut mig en stund,HOPPPAAAS!!



Kommentarer
Postat av: ladan

haha sa bara sanningen den är faktist intressant,keep it up!

2009-09-17 @ 18:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback