tänker...

Ibland så brukar jag sitta och tänka på såna komplicerade grejer. Som idag tillexempel,jag satt o tänkte om Sverige. Tänk om jag inte hade flyttat bhit till Sverige när det Blev krig i Bosnien? Tänk om jag hade bott kvar där nere,hur hade det vatt då? Hade jag varit en annorlundare person än vad jag e nu? Hade jag varit vid liv?
Asså det finns så många tankar i huvudet om sånt. Jag älskar Sverige och är glad att jag bor här,för om jag inte hade bott här så hade jag inte kännt dom jag känner idag! Jag hade inte haft alla mina underbara vänner som jag har nu. Men det finns faktiskt ganska många rasister här,asså jag förstår mig inte på varför dom inte gillar invandrare? för att dom anser att "vi" har tagit över deras land? Vi har inte kommit hit för att vi ville,vi kom hit för att få bättre liv,för att kunna överleva!
Jag vet att det finns invandrare somn förstör samhället,jag gillar inte dom heller! men bara för att dom är såna så betyder det inte att alla andra är såna, "man ska inte dra alla över en kant"...ja,det är sånt jag brukar tänka på,det är ändå rätt komplicerade grejer fan,reliog & politik har skapat oerhört många krig för att folk inte kommer överens...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback