träningsverk

Heej bloggen,sitter i skolan just nu,o jag har värsta träningverken sen igår från den fotbollsmatchen,det märks verkligen att jag e urform =( det va ju 4 år sen jag spelade sist så min kondis e inte den bästa precis plus att jag rlker gör ju de ännu värre!
Jag har slutat för idag men väntar på en kompis ska följa med henne till UM,hon vet inte vart de ligger så ska visa henne.
Dagens planer,har inga än,men mycket möjligt att jag kanske träffar Louise lite,har saknat dig bebis =(! Men vi hörs mer senare,puss!

P.S det är sån spanskvecka iskolan hela veckan så det ända vi tittar på tvn just nu är grejer på spanska,och jag fattar inte ett piss! Kan knappt svenska o dom vill jag ska kolla på detta helaveckan haha. En tjej från min skola ska lära ut Salsa sen kl halv 3 så mycket möjligt att jag går dit och lär mig hihi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback