uppraggad?

hahahah asså Louise e så sick visste ni om det? Idag utanför skolan så står vi o röker sen så helt plötsligt så kommer det fram en kille till oss och börjar snacka med oss vi såg han även för 2 dagar sen. Iallafall han va trevlig och så,så helt plötsligt så börjar han ställa en massa frågor till mig och Louise säger från ingenstans "hon är den bästa tjejen jag känner" och jag ba tänker vad fan håller du på med? det är sant asså,jag e den bästa som finns men aah hon behöver ju inte säga så till en kille från ingenstans :P,så vi står o snackar och Louise försöker fixa ihop oss helt mycket haha så tillslut så säger han Sabina jag får ditt nummer,så jag tänkte ja varför inte han va ju trevlig och såg helt okej ut hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback