varför?

Varför är det så att så fort man har förändrats från den fulka ankungen till skungen att alla killar bara börjar höra av sig? asså,jag har förändrats jävligt mycket genom alla åren,från att vara tjock i 7an till att vara smal,färgade håret till brunt sen nu till blont. Asså varför kollar dom flesta killarna på utseende och inte hjärtat? Visst jag kan förstå att dom vill ha en tjej som ser bra ut,men jag hade heldre haft en ful kille som behandlar mig som en prinsessa än en kille som behandlar mig som skit! För fina killar med bra personlighet verkar det inte finnas,men jaja skitsamma hahah väldigt onödigt inlägg känns det som men satt bara o tänkte på det.

Jag tyckte att mitt ex va skit fin,asså första gången jag såg han jag fastnade ju direkt,och det vet han om haha,men när det gäller att behandla en tjej,det kanske han va lite sämre på,men han hade även en god sida med som jag fick se,och det e jag glad över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback