18 IIIDAAAAAG!!!

 VI GARTULERAR, VI GRATULERAR,VI GRATULERAR LILLA MIG IDAG PÅN MIN 18 ÅRSDAG (A)!!!
Idag blir jag hela 18 år haha,inga speciella planer för idag för det första så är det söndag och för det andra så festade jag i fredes! Erna har åkt hem,jag köpte mina egna cigg idag för första gången :$ haha,såå idag ska jag träffa lite folk och umgås,Nina,bästavän osv,kanske en till person men det får vi se!!

För 18 år sen så föddesw jag :O haha kan ni tänka er,jag har levt i 18 år,det är ändå länge fan,och många fler or ska de bli,inshallah!
Denna dagen är en lycklig dag fast även en sorlig dag. För fyra år sen så dog min barndomsväns pappa på min födelsedag =/ så därför varje år sen dess har jag vatt lite ledsen och tänkt på honom.
Men annars så är allt bra!!



Kommentarer
Postat av: Ida

åååh, fan va nice!

jag måste vänta till oktober, ååååh!

GRATTIS :D:D

2010-02-28 @ 19:44:38
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback