20 dagar kvar!!!

guess what??? bara 20 dagar kvar tills jag blir 18 FAAAAN VAD JAG LÄÄNGTAAAR!! då blir det en massa jävla festande kan jag säga er =)...
Som sagt vill ju ha en 18 årsfest och det verkar som om den kommer bli av,hoppas jag!! pappa e över taggad för det han vill ha den skit mycket men mamma e fortfarande lite tveksam! men vafan jag fyller ju bara 18 en gång,right? så varför inte fira den ordentligt ;) min kusin ska ringa till en lokal imorgon och se om den är ledig och på väg till frisören imorgon så ska jag kolla tårtor för precis bredvid frisören finns ett konditori,efter som (om festen nu blir av) så kommer där nog vara rätt många så måste ha typ 3 tårtor haha,snacka om att alla kommer få äta tårta hela kvällen!

Jaaa,iallafall får ju se om det händer något mer den dagen,meen ja inget jag förväntar mig på värst mycket =/






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback