båda vill...

 Vi e två stycken,vi två mot världen? varför ska det vara som det e? varför kan allting inte vara som innan?
Så snabbt man kan gå från att vara glad till att bli ledsen,att något sånt som kommer hända en 5453 gånger till i livet kan göra lika ont varje gång?
När du säger saker,jag vet att du inte menar dom,du säger så för att det får dig o glömma allt snabbare,du säger så för du är inte den personen som brukar visa sina känslor,du har ju alltid sagt "visa aldrig dina känslor till någon" och det är exakt vad du gör mot mig just nu!
Att du är så envis,när vi båda vet hur vi egentligen vill ha det,du vill vara med mig och jag med dig,varför kan vi inte då bara va med varann? jo pga din envishet,kan du inte bara glömma den och se hur det va förrut,det va ju perfekt,det går om man bara vill,allt går om man vill,speciellt om båda vill,men din envishet står ivägen,det är det ända...du har en tjej som verkligen älskar dig över hela sitt hjärta,glöm aldrig det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback