en vecka kvaaar!!!

Herregud,vet ni vad,jag fyller 18 om exakt en vecka thihihi längtar,men asså de ändå 18 hahah kan gå o köpa mina egna cigg :$ sen börja med körkortet och allt,snacka om att bästavän kommer utnyttja mig till max,köpa cigg till henne o massa annat haha,men det gör inget det e ju EEENAAA (fåå shi luft nu ena) jaa men måste börja fixa mig för ska gå med bästavän till stan och fixa det sista,kolla jeans,beställa tid till att bygga på naglarna köpa brun utan sol,lösögonfransar,lilanagelack osv osv jaa massa som måste fixas,orkar inte göra allt i sista sekunden så bäst o börja nu!!

freedag blir det party,kanske har berättat vad vi ska göra? Men säger det igen,ska bjuda ut mina vänner på middag,min mamma ska reservera bord till oss alla,sen så fixar dom allting helt fint åt oss (A) sen mot kvällen så blir det magdans o vem vet kanske jag börjar dansa :$ sen blir det tårta och allt,efter det blir det att vi går vidare på något disco eller nåt,så det kommer bli suuper kul!!
Eller hela nästa helg kommer det bli fest,på lördan blir det för familjen tror jag (?) och efter som Erna är här (hon som bor i småland) och hon är 18 då ska vi ut nånstans på kvällen igen ;) sen på söndan så blir det väl festa igen,sen på måndag börjar skolan,tror jag tar ledigt då haha kommer ju vara helt slutkörd!

Och en sak till,jag föväntar mig faktiskt en sak av en person,kanske inte borde förvänta mig för mycket men jag hoppas,om det inte händer så kommer jag bli besviken,väldigt besviken =/...



Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta men vad förväntar du dig? en kuk kanske :( awiiii

2010-02-21 @ 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback