förhastade slutsatser...

verkar inte som om det blir någon resa för min skull,jag som va så glad över det,men som vanligt så måste min pappa alltid förstöra =/ fint ju,fattar inte,ska inte börja snacka för mycket här i bloggen för det her med mitt privatliv att göra,bara mina närmaste vet hur jag har haft det och hur jag har det,så dom som dömer mig efter det,varsegod,men jag har inte det lätt om dom tror det...
Jag har levt ensam med min mamma i tio år och jag vet nästan inte hur det e att ha en pappa,det e hemskt,alla behöver en manligförebild i sitt liv och det är synd om man inte har det...jaja fuck it,kanske det ändrar sig,för jag vill verkligen,kanske inte,vi får ju se...annars finns det ju alltid till sommaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback