fredag...

heeej!! är hemma från skolan nu,skit skönt o få sluta tolv på fredagar ;) hade ju engelska prov idag och det gick bra,jag svarade på alla frågor så minst Godkänt får jag =)...kanske det blir bio ikväll,men vi får se!

är fortfarande sur för att jag inte får åka,men jag förstår min mamma på ett sätt,hon vill inte fatta såna stora beslut själv (även om jag fyller 18),det e nämlingen så här,det spelar ingen roll hur gammal jag e men så länge jag bor under min mammas "tak" så är det hennes regler som gäller,och det respekterar jag som fan! för jag vill inte bli en whitetrash unge som får lov och göra vad som helst och att ens mamma inte bryr sig om en...nu menar jag inte att ni som har mer "frihet" eller vad man ska säga är dåliga ungar,utan ni har bara mer frihet och andra regler =)...så,så länge jag bor med min mamma så måste jag lyssna på henne och samma sak kommer gälla mina egna ungar när jag väl får barn en dag (inshallah)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback