glaaad!!

Juuust nu är jag SUPER glad och jag hoppas verkligen det håller! imorgon kommer jag komma försent till skolan för jag ska göra en grej (A) hihi kanske lite längre fram så kommer ni få reda på vad!
Va ute nyss med Nina en stund berättade hela historian till henne om mitt slut med killen =/ såå söt hon e hon började nästan gråta så hemskt de va :O men vad ska man göra...kanske det fixar sig ;) allt vill bara man går,jag hoppas verkligen det fixar sig!!

sitter o googlar lediga lokaler här i Malmö för jag ska ha en 18års fest!! om jag hittar en bra lokal så kommer festen bli KAAAOS ;) har skrivit en lista med dom närmaste vännerna som är bjudna och dom vuxna ska pappa bestämma vem som får komma haha...så ni malmöbor,om ni kan någon bra lokal så tippsa gärna,o va inte såna pussys nu för seriöst om ni vet någon lokal så meddela mig!!



Kommentarer
Postat av: Ajla

det finns mindre lokaler i alla områden, fast om du vill ha större så kan du alltid boka något uteställe/restaurang eller så :)

2010-02-03 @ 22:49:35
URL: http://ajlasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback