Gran Canaria nästa!!

baaabaaam näästa fredag så åker jag till Gran Canaria med Julia i en helv vecka! så det innebär att jag inte kommer ha någon 18års fest,för jag får ju välja,och det är klart som fan att jag väljer en semester med en kompis =) fattar ni så jävla kul vi kommer ha det :O sola o bada,shoppa o festa hela jävla tiden,och kolla in dom spanska hetingarna (A) vi kommer hem dagen innan min födelsedag så jag hinner göra något med när jag fyller år...längtar som fan för det kommer vara så sjuuktkul...nu ska jag bara prata med pappa om det men jag tror det är luungt för hans del =) det ska bli så skönt o komma bort från kalla Malmö,här e de -5 medans där e 25+ och bara få vila ut sig från allt skit här ;)...o en sak till I know you love to hate me ;)


Snacka om att vi kommer gå loss ;)<3


Kommentarer
Postat av: JUULYYYYY

OMGGGGG SÅ KUUUUL VI SKA HA!!! det är playa del ingles vi ska till :D:D:D asså omg som jag längtar, du fattar inte, kaaaaaooos!! <333

2010-02-11 @ 17:12:35
Postat av: Julie

oooohh, that's sucks :(

vill också!! har alltid velat att åka dit :(

men de blir nog när jag har fyllt 18 år...



sån tur du ha det!!!! :|

men, vrf en halv vecka... vi har ju en vecka sportlov ;)

2010-02-11 @ 17:46:16
Postat av: louise

haha du kommer inte hitta några spanska hetingar för hela gran canaria är typ bombat med svenskar ;P

2010-02-11 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback