har inte tid...


Sitter o pratar med bästavän på msn nu,hon har det inte så lätt just nu =/ älskar henne till döds så jag förstår henne,jag har ju själv vatt där så jag vet hur det är,men hur det än slutar så finns jag alltid där för henne!

Jag längtar verkligen till denna helgen,för jag måste börja tänka på annat,och denna helgen kommer säkert att hjälpa mig med det,det kan jag nästan garantera,kanske inte heeelt men sjukt mycket kommer den hjälpa mig,kommer ha fullt upp så jag kommer inte hinna tänka på något annat alls! Det är det jag behöver just nu,något som tar min tid så jag slipper tänka på onödiga saker,för jag har inte tid med onödiga saker! Jag vill bara leva mitt liv och må bra och inte bry mig om skit saker,för det är skit sakerna som drar ner en...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback