i skolan...

sitter i skolan just nu,gör absolut ingenting börjar 5 i ett blev utslängd från min förra lektion för att jag inte hade gjort läxan,haaijt whatever vem bryr sig,inget spelar någon roll längre...

"du ville att vi skulle finnas där för varandra,att vi skulle vara som bästavänner,att vi skulle prata med varandra om allt. Jag vill finnas där för dig så som du har funnits där för mig,jag behöver dig,jag vill ju inte vara utan dig =/ det handlar om att förlåta och gå vidare så som jag har förlåtit dig förrut...jag lovar att jag ger dig hela mitt hjärta om du bara ger mig halva ditt,att jag kommer finnas där vad som än händer,med handen på hjärtat jag lovar o svär!!
Ingen kommer behandla dig bättre,ingen kommer känna dig bättre,ingen kommer älska dig bättre än mig,ingen kommer älska dig så som jag gör!"



Kommentarer
Postat av: Ajla

ah, problem med killen? :(

2010-02-01 @ 20:52:50
URL: http://ajlasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback