IDAG SMÄLLER DET!!

GOODMOORGOON SUNSHIINEES!! min paaaaps e här,han kom vid 7 imorse,jag vaknade för en stund sen tog en cigg med honom och snackade om idag =) som ni säkert vet,idag smäller det,idag är det firande som gäller,lilla Sabina börjar bli en sor flicka fast min mamma inte vill inse det =/ men whatever haha!
Jag e bara så taggad som man kan bli,det ända jag måste göra e o städa rummet lite och sen vid 4a hämta upp Erna sen fixa oss direkt!!

Och ni behöver inte oroa er för bilder,det blir säkert skit många,bästavän har med sin kamera o jag lovar att det blir många bilder,men när jag lägger upp dom är en helt annan femma,ska försöka göra det så fort som möjligt,men det lär inte bli inatt iallafall för då e jag nog tooo drunk för att kunna lägga upp dom :$



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback