imorgon smäller det!!

Herregud imorgon ska jag fira min födelsedag!! hoppas som fan att alla kommer ha det kul,men det tror jag säkert dom kommer ha,hallå det e ju Sabina ;) ska ut med mina närmaste vänner,vilket blev typ 25 stycken haha,men ju fler dessto bättre,right?
Känner mig så jävla stressad,ikväll måste jag till ankara med mamma och bestämma vart vi alla ska sitta o såna grejer,inatt kommer pappa hit,imorgon måste jag hämta upp Erna på centralstationen kl 4a och så fort vi har kommit hem så är det dags att börja fixa sig o en massa grejer! mitt rum är ett bombnedslag nu men det kommer se värre ut imorgon efter att jag o hon e klara,troo mig!! Sen vid halv 8a på kvällen blir det att ge sig av mot restaurangen! Guuud känner mig så stressad,måste andas,allt kommer bli bra!! Men det bästa av allt är nog att Julia kommer va med,hon kommer ju hem från Gran Canaria imorgon så hon hinner till mitt firande =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback