It takes...


"It takes two to love,but it takes a lifetime to show it"

Har ni tänkt på att det är så sant? Att det krävs två för att älska men en livstid att visa det?
För kärlek är så mycket mer än ord,man kan inte bara säga "jag älskar dig" utan visa det också,bara för att jag inte visar dig hur mycket jag älskar dig så behöver det inte betyda att jag inte älskar dig med allt jag har!
Men orden funkar inte alltid,man vill se det,man vill känna det,kärlek är två personer som blir till Ett,det är svårt att beskriva kärleken för det är ett så stort ämne,alla har sin egen åsikt om kärleken och det är så svårt o förklara...iallafall det jag vill komma fram till är att det citatet är mycket bra och en av mina favoriter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback