Jobbig natt!

Piii,efter det sista inlägget jag skrev igår som va mitt i natten så va jag kanske vaken 1 timme till,jag kunde absolut inte sova! faan asså att det finns sån folk,dom vet inte ett skit sen så hoppar dom på en utan anledning :S  jaja god morgon eller god eftermiddag på er! Jag vaknade för en stund sen,ska äta nu sen ta mig en cigg,vilket behövs! ch jag har fått sån jävla förkylningsblåsa på min läpp =( det är hemskt,man får ju de om man stressar,e ledsen eller är sjuk,så jag är ju inte sjuk så det är ju dom andra 2 sakerna! den måste vara borta tills på fredag asså,annars hänger jag mig eller nåt...

Måste städa lägenheten med mamma när hon har kommit hem från jobbet =( heemskt,men vi hörs senare,puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback