natten...

Inatt kunde jag inte sova alls,jag hade tusen tankar i huvudet som jag bara ville få ut och ha svar på! Jag satte mig vid datan vid halv ett på natten och försökte komma in på bloggen men nej det gick inte för då var det något fel på Blogg.se ...som sagt natten va jobbig men tusen tankar i huvudet,jag ville bara få dom att försvinna men det gick inte,det va som om dom vägrade att försvinna och det va så jävla jobbigt! Och det gör ju inte saken bättre när folk säger saker till mig "om han hade då hade det inte varit så här,om han si om han så" allt de gör mig förvirrad,de gör så att jag börjar tveka....jag vill inte tveka,för jag vet,jag vet hur det va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback